menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 هشدار ستاره لیورپول به هم‌تیمی‌هایش در خصوص منچستریونایتد

هشدار ستاره لیورپول به هم‌تیمی‌هایش در خصوص منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک ستاره هلندی لیورپول به هم تیمی‌هایش هشدار داد که اصلاً نباید این منچستریونایتد را دست‌کم بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست 2-1 مقابل برایتون در هفته نخست لیگ برتر، روز شنبه اتفاق بسیار جالبی در لیگ برتر انگلیس رقم خورد و برنتفورد موفق شد با نتیجه چهار بر صفر، شیاطین سرخ را تحقیر کنند تا شرایط برای تن هاگ و بازیکنان از همیشه سخت تر شود. حالا یونایتدی‌ها در دوشنبه همین هفته باید به مصاف لیورپولی بروند که موفق به کسب پیروزی در دو بازی ابتدایی خود نشده و تشنه پیروزی است. 

به نقل از سایت گل، بسیاری معتقدند که شاگردان یورگن کلوپ از شانس بیشتری برای کسب پیروزی در الدترافورد برخوردار هستند، اما فن ددایک گفت: "بازی بزرگی است، اما نمی‌خواهم یک بیانیه صادر کنم. قصد ما کسب 3 امتیاز و پیروزی است و هرکاری برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد. در چند سال اخیر برای ما کسب پیروزی الدترافورد کار سختی بوده است. البته سال گذشته توانستیم با نتیجه 5-0 به پیروزی برسیم و نمی‌توانم انکار کنم که برد بسیار شیرینی بود."

"امسال آن‌ها شروع بدی داشتند و ما نیز نتوانسته‌ایم بهترین عملکرد خود را نمایش دهیم. به نظرم بازی بسیار جذابی در انتظار همگان است. از نظر من منچستریونایتد تیم خیلی خوبی است و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار