menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 طعنه کلوپ به ولخرجی‌های بارسلونا

طعنه کلوپ به ولخرجی‌های بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید که فعالیت‌های بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات را درک نمی‌کند. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا مشکلات مالی وخیمی داشت، اما به هرحال خوان لاپورتا و متئو آلمنی توانستند راهی برای مهیا کردن بودجه موردنظر برای خریدهای تابستانی پیدا کنند. گفته می‌شود که آن‌ها با احتساب چهار اهرم مربوط به حقوق تلویزیونی و فروش تقریباً نیمی از استودیو بارسا و همچنین سود سرمایه، چیزی در حدود 868 میلیون یورو درآمد داشته‌اند. این باشگاه که تا ماه پیش در آستانه ورشکستگی قرار داشت، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفق شد بازیکنانی مثل روبرت لواندوفسکی، ژول کنده و رافینیا را در حدود 150 میلیون یورو به خدمت بگیرد و البته بازیکنانی مثل آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه به صورت مجانی به بلوگرانا پیوستند. 

به نقل از کیکر، یورگن کلوپ در این باره گفت: "من واقعا نمی‌فهمم. اگر من پول نداشته باشم، پس چیزی هم خرج نمی‌کند. تنها باشگاهی که استادیوم و دیگر حق‌های خود را فروخت، بروسیا دورتموند بود. واتسکه در آخرین لحظه آمد و همه را نجات داد."

"اول از همه، من در زمینه اقتصاد متخصص نیستم. دوماً اینکه اگر پول ندارم، پس چیزی هم نمی‌خرم. دو بار کارت اعتباری مرا دزدیدند."                 

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار