menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 نگاه خوش‌بینانه؛ چرا می‌توان به ساپینتو امیدوار بود

نگاه خوش‌بینانه؛ چرا می‌توان به ساپینتو امیدوار بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا ریکاردو ساپینتو می‌تواند روندی مشابه برانکو ایوانکوویچ و آندره‌آ استراماچونی و گابریل کالدرون را در فوتبال ایران طی کند؟

به گزارش فوتبالی، اولین بازی رسمی استقلال با ریکاردو ساپینتو هیچکدام از هواداران این تیم را راضی نکرد و جدا از باخت به سپاهان در یک بازی مهم و حساس، نمایش آبی‌پوشان هم باب میل هواداران این تیم نبود منتهی خبرنگارانی که در ورزشگاه آزادی بودند، عقیده دارند که قیافه ساپینتو نه تنها هیچ شباهتی به مربی یک تیم بازنده نداشت بلکه او مصمم‌تر از گذشته، به دنبال کسب عنوان قهرمانی لیگ با استقلال است.

نکته‌ای که می‌تواند استقلالی‌ها را به آینده تیمشان با ساپینتو امیدوار کند، روندی است که سرمربیان خارجی سرخابی در طول سالهای گذشته طی کرده‌اند.

از برانکو ایوانکوویچ شروع کنیم که کارش در پرسپولیس را با دو باخت متوالی – سپاهان در لیگ برتر و لخویا در لیگ قهرمانان آسیا – شروع کرد اما در نهایت توانست چند فصل رویایی را برای این تیم رقم بزند.

آندره‌آ استراماچونی هم کارش در استقلال را با باخت شروع کرد و در 5 هفته ابتدایی لیگ خبری از برد تیم او نبود اما وقتی موتور تیم او روشن شد، هواداران آبی‌ شاهد یکی از دوست‌داشتنی استقلال‌های چند سال اخیر – به لحاظ نمایش و البته نتیجه – بودند.

گابریل کالدرون هم در 6 هفته ابتدایی حضورش در پرسپولیس، سه شکست را با این تیم تجربه کرده بود اما او با پرسپولیس، نیم‌فصل اول را با صدرنشینی به پایان رساند.

حالا باید منتظر ماند و دید که ریکاردو ساپینتو هم می‌تواند بعد از چند هفته، تیم مورد علاقه هوادارانش را درست کند یا نه.


1984

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار