menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 علیرغم حضور مثلث MNM، پی‌اس‌جی به دنبال جذب یک مهاجم جدید

علیرغم حضور مثلث MNM، پی‌اس‌جی به دنبال جذب یک مهاجم جدید

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوف گالتیه سرمربی جدید پاریسن ژرمن تایید کرد که آن‌ها به دنبال خرید یک مهاجم باکیفیت و توانا هستند. 

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن یکی از خطرناک ترین خط حمله‌های حال حاضر اروپا را در اختیار دارد و آن‌ها فصل گذشته با لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه موفق به فتح لیگ فرانسه شدند، اما لیگ فرانسه برای ناصر الخلیفی و مدیران پاریسن ژرمن اصلاً کافی نیست و آن‌ها به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌باشند. 

به نقل از مارکا، چند روز پیش گالتیه تایید کرد که مائورو ایکاردی، دیگر مهاجم آرژانتینی دیگر جایی در برنامه‎‌های برای فصل آینده ندارد و قرار نیست در لیست این تیم برای رقابت‌های لیگ حضور داشته باشد و بهتر است به دنبال تیم جدیدی بگردد. ایکاردی از زمان حضورش در پاریس از سال 2020، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و در 92 بازی موفق به زدن 38 گل شده است. 

امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های پاریسن ژرمن و مونپلیه از چهارچوب هفته دوم لیگ فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. در این بازی مثلث امباپه - نیمار - مسی برای اولین فرصت بازی کردن در کنار هم را در این فصل خواهند داشت. 

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار