menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 رونمایی از لباس سوم جدید منچستر یونایتد با حضور رونالدو عکس

رونمایی از لباس سوم جدید منچستر یونایتد با حضور رونالدو(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد به تازگی از لباس سوم جدید خود برای فصل جدید رونمایی کرده است و بدین ترتیب شاگردان اریک تن هاگ قرار است در بازی هایی که نمی توان از لباس اول و دوم استفاده کرد، از لباس سوم خود که به رنگ سبز فسفری است، استفاده کنند.

به گزارش فوتبالی، کمپانی آدیداس به تازگی از پیراهن و به طور کلی کیت سوم شیاطین سرخ برای فصل 2022/23 رونمایی کرده است که این کیت به رنگ سبز فسفری است و رنگی متفاوت با رنگ های سال های اخیر دارد و به طور کامل شکل متفاوتی دارد.

شاید مهم ترین نکته در این رونمایی از لباس جدید منچستر یونایتد، حضور کریستیانو رونالدو باشد. در این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون کریستیانو رونالدو وجود دارد و گفته می شود که او ممکن است تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، اقدام به ترک منچستر یونایتد کند. رونالدو در بازی اول منچستر یونایتد در این فصل مقابل برایتون کار را از روی نیمکت شروع کرد و در دقیقه 53 بود که توسط اریک تن هاگ وارد زمین شد. به نظر می رسد ارتباط رونالدو با تن هاگ هم چندان جالب نیست و رابطه مناسبی میان آن ها شکل نگرفته است و باید دید که اوضاع برای رونالدو به چه شکل در ادامه پیش می رود.

سانچو و برونو فرناندز از دیگر بازیکنان منچستر یونایتد هستند که در این رونمایی از کیت جدید منچستر حضور دارند.

1470





منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار