میلاد زکی پور و محمد دانشگر بازیکنانی هستند که در این تابستان به ترتیب با انتقال از گل گهر سیرجان و استقلال به جمع بازیکنان سپاهان اضافه شدند. این دو مدافع در بازی دوستانه آخر سپاهان نیز مقابل تیم خوشه طلایی ساوه به میدان رفتند. دانشگر در نیمه اول در ترکیب اصلی حضور داشت و میلاد زکی پور در نیمه دوم برای این تیم به میدان رفت تا هر دو بازیکن سابق استقلال برای سرمربی پرتغالی تیمشان به میدان رفته باشند.
اما با توجه به حضور زکی پور و دانشگر در استقلال طی سالهای گذشته از اردوی سپاهان خبر میرسد این بازیکن در جمع همتیمیهایشان از برنامه تمرینی و انگیزه بالای خود برای مصاف مقابل استقلال خبر دادهاند. از این رو به نظر میرسد سرمربی پرتغالی سپاهان با اطلاع از این موضوع از هر دو بازیکن در ترکیب اصلی تیم خودش مقابل استقلال استفاده کند.