menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 اولین سه امتیاز برای تیم گواردیولا با درخشش هالند

اولین سه امتیاز برای تیم گواردیولا با درخشش هالند

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته اول از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و وستهام در ورزشگاه لندن که ورزشگاه خانگی تیم وستهام است به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با پیروزی دو بر صفر منچسترسیتی خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، این بازی اولین بازی ارلینگ هالند در لیگ برتر انگلیس بود و این ستاره نروژی در این دیدار خوش درخشید و موفق شد دو گل برای سیتیزن ها به ثمر برساند تا در نهایت منچستر سیتی با نتیجه دو بر صفر وستهام را شکست دهد و اولین سه امتیاز خود را در فصل جدید لیگ برتر انگلیس به دست بیاورد.

تیم گواردیولا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس پا به فصل 2022/23 گذاشته است و بدین ترتیب به دنبال این است تا در فصل جدید هم خوش بدرخشد و بتواند به عنوان قهرمانی برسد.

در این بازی گل اول منچسترسیتی را ارلینگ هالند از روی نقطه پنالتی در دقیقه 36 به ثمر رساند و گل دوم سیتیزن ها را هم هالند در دقیقه 65 به ثمر رساند که گل دوم او با پاس کوین دی بروینه به ثمر رسید و بدین ترتیب شاهد همکاری دی بروینه و هالند در منچسترسیتی بودیم؛ همان چیزی که هواداران منچسترسیتی انتظار دیدن آن را دارند.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار