menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ بازیکنان بارسلونا و پوشیدن پیراهن تیم بسکتبال بروکلین در آمریکا

عکس؛ بازیکنان بارسلونا و پوشیدن پیراهن تیم بسکتبال بروکلین در آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - این روز ها تیم بارسلونا راهی شهر نیویورک در ایالات متحده آمریکا شده است تا بدین ترتیب ادامه تور پیش فصل خود و تمرینات آماده سازی اش را در آن جا ادامه دهد و بدین ترتیب تصاویر مختلفی از بازیکنان بارسلونا در شهر نیویورک منتشر می شود که برخی از آن ها مربوط به بازدید بازیکنان بارسلونا از جا های مختلف است.

به گزارش فوتبالی، یکی از جنبه های حضور بارسلونا در آمریکا و اکنون در نیویورک این بوده که برند باشگاه بارسلونا به طور کلی در آمریکا گسترش پیدا کند و بدین ترتیب بارسلونا بتواند بر درآمد های خود بیفزاید و از بحران های مالی فاصله بگیرد.

بازیکنان بارسلونا به تازگی راهی باشگاه بسکتبال بروکلین در شهر نیویورک آمریکا شده اند و با برخی از بازیکنان این تیم دیدار کرده اند. تیم بسکتبال بروکلین نتس که مربوط به محله بروکلین در نیویورک است یکی از تیم های حاضر در اتحادیه بسکتبال آمریکا و لیگ حرفه ای این کشور یعنی NBA است.

بازیکنان بارسلونا در این حضور خود در باشگاه بسکتبال بروکلین نتس، پیراهن های تیم بسکتبال بروکلین را هم پوشیدند و بدین ترتیب قدری هم بازی کردند و تصاویر جالبی از این فعالیت توسط باشگاه بارسلونا منتشر شد.

همچنین تیم بروکلین نتس یک پیراهن اختصاصی برای بارسلونا آماده کرده است.

1470





منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار