menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 واکنش مکمل سابق لواندوفسکی به خروج او از بایرن مونیخ

واکنش مکمل سابق لواندوفسکی به خروج او از بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - توماس مولر ستاره آلمانی بایرن مونیخ مدعی است که آن‌ها می‌توانند با خروج روبرت لواندوفسکی از این باشگاه کنار بیایند و اصلاً نگران این موضوع نیستند. 

به گزارش فوتبالی، سران بارسلونا و بایرن مونیخ با آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جنگ و جدل‌های زیادی بر سر روبرت لواندوفسکی داشتند. این ستاره سابق بروسیا دورتموند از ماه‌ها پیش خواستار خروج از بوندس لیگا و پیوستن به کاتالان‌ها بود، اما هر بار با جواب منفی حسن صالیحمیدزیچ روبرو می‌شد تا اینکه در نهایت خوان لاپورتا با 50 میلیون یورو توانست نظر مدیران باواریایی را جلب کند و لواندوفسکی نهایتاً به خواسته خود رسید. 

به نقل از سایت گل، قهرمان جام جهانی 2014 به بیلد گفت: "قرار نیست به خاطر خروج لوا، با 10 نفر به زمین بازی برویم. حالا دیگر بازیکنان شانس بیشتری برای بازی کردن دارند. شاید کمتر گل بزنیم، اما به این معنا نیست که تیم نمی‌تواند همانند گذشته به قهرمانی برسد. همه به این نتیجه رسیدند که لواندوفسکی باید از این باشگاه برود و دلایل خوبی برای این کار داشتند. من و روبرت رابطه خیلی خوبی در زمین داشتیم و این رابطه در حال بهتر شدن بود. وقتی از دورتموند به بایرن آمد، خیلی سریع نتوانستیم بازی هم دیگر را بفهمیم، اما بالاخره به یکی از زوج‌های خطرناک تبدیل شدیم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار