menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پست اینستاگرامی ستاره جدید بارسلونا و عکسی که از سوپرگلش منتشر کرد

پست اینستاگرامی ستاره جدید بارسلونا و عکسی که از سوپرگلش منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا، خرید جدید بارسلونا که در این تابستان از لیدزیونایتد به جمع آبی و اناری ها پیوسته است، در بازی مقابل رئال مادرید درخشان ظاهر شد به طوری که توانست در ال کلاسیکوی دوستانه تک گل آبی و اناری ها را به ثمر برساند و شروعی خوب در تیم جدیدش داشته باشد.



به گزارش فوتبالی، رافینیا در دقیقه 27 ال کلاسیکوی دوستانه بود که روی اشتباه فاجعه بار ادر میلیتائو و پاسی که به اشتباه هنگام دور کردن توپ به او داد، توانست با شوتی دیدنی و کات دار از پشت محوطه جریمه دروازه رئال مادرید را باز کند. این گل او تا پایان بازی پا بر جا باقی ماند و بارسلونا موفق شد با نتیجه یک بر صفر رئال مادرید را شکست دهد.



اکنون رافینیا که در این بازی در پست وینگر راست به کار گرفته شده بود، تصاویری را از گل دیدنی اش مقابل رئال مادرید در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است تا بدین ترتیب تصاویر گل خود را به یادگار نگه دارد چرا که این اولین ال کلاسیکویی او بود و باید دید که عملکرد او در طول فصل به چه شکل خواهد بود.



رافینیا با انتشار این تصاویر در صفحه خود در اینستاگرام نوشت:" شب گذشته"


1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار