menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پشیمانی ستاره منچستریونایتد بابت ترک کردن رئال مادرید

پشیمانی ستاره منچستریونایتد بابت ترک کردن رئال مادرید؟

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران مدافع فرانسوی منچستریونایتد صراحتاً اعلام کرد که هیچ پشیمانی بابت خروج از رئال مادرید ندارد. 

به گزارش فوتبالی، رافائل واران بیست و نه ساله در تابستان گذشته تصمیم گرفت تا پس از سال‌ها بازی در لباس رئال مادرید و کسب جام‌های بسیار، یک چالش جدید در زندگی‌اش تجربه کند و با مبلغ 40 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست. اما اوضاع در الدترافورد بر وفق مرادش پیش نرفت و به خاطر مصدومیت‌های زیاد، تنها در بیست و دو بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفت. منچستریونایتد در پایان حتی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشد، اما در آن سو غول اسپانیایی توانست لالیگا و لیگ قهرمانان را فتح کند. حالا خیلی‌ها بر این باورند که واران با آمدنش به انگلیس اشتباه بزرگی مرتکب شده، اما قهرمان جام جهانی 2018 گفت: "آیا بابت ترک رئال مادرید پشیمانم؟ نه اصلاً. در فوتبال شما باید خودتان را به چالش بکشید و برای پیشرفت کردن تلاش کنید. می‌خواستم بعد از سپری کردن 10 سال در یک باشگاه، چیزهای جدیدی تجربه کنم. لیگ برتر انگلیس بی نظیر است و منچستریونایتد یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌هاست. من هیچ شکی راجع به تصمیمم نداشتم."                                                         

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار