menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 فوری؛ یوونتوس خیلی سریع جانشین دی‌لیخت را خرید

فوری؛ یوونتوس خیلی سریع جانشین دی‌لیخت را خرید

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس تنها ساعاتی پس از فروختن ماتیاس دی لیخت ستاره هلندی به بایرن مونیخ، با برمر مدافع برزیلی تورینو به توافق رسید و به زودی قراردادی جدید امضا خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، بیانکونری تابستان شلوغی پشت سر می‌گذراند. ماسیمیلیانو آلگری تاکنون پائولو دیبالا، جورجیو کیلینی و ماتیاس دی لیخت سه بازیکن اصلی فصل گذشته را از دست داده و پل پوگبا و آنخل دی ماریا را به خدمت گرفته‌اند. سه شنبه شب باشگاه بایرن مونیخ رسماً اعلام کرد که ماتیاس دی لیخت را با مبلغی نزدیک به 70 میلیون یورو خریداری کرده و بدین ترتیب ستاره سابق آژاکس فصل بعد را در آلیانز آرنا توپ خواهد زد. 

به نقل از سایت گل و فابریزیو رومانو، بانوی پیر برای جانشینی دی لیخت، به سراغ برمر از تورینو رفت. این مدافع برزیلی تا مدت زیادی، زیر نظر سران باشگاه اینتر قرار داشت و حتی با نراتزوری به توافقاتی دست یافته بود، اما حالا با یک چرخش ناگهانی با یوونتوس به توافق رسید و به زودی قرارداد خودش را با رقیب دیرینه تورینو، امضا خواهد کرد. مدیران یووه برای امضای قرارداد با برمر، حدود 42 میلیون یورو به تورینو پرداخت خواهند کرد و البته 5 میلیون پاداش نیز در گرفته شده است. دستمزد برمر در هر فصل، 5 میلیون یورو خواهد بود.

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار