menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛  چهار  نشان دادن معروف لواندوفسکی پس از زدن 4 گل به رئال مادرید

عکس؛ "چهار" نشان دادن معروف لواندوفسکی پس از زدن 4 گل به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی سابق بایرن مونیخ به تازگی به طور رسمی به بارسلونا پیوسته است و بدین ترتیب تبدیل به ستاره خط حمله رقیب رئال مادرید شده است.

به گزارش فوتبالی، پس از پیوستن روبرت لواندوفسکی به بارسلونا، هواداران تیم آبی و اناری به سراغ یک بازی معروف رفتند و از آن یاد کردند؛ دیداری که در آن روبرت لواندوفسکی موفق شد چهار بار دروازه رئال مادرید را باز کند و بدین ترتیب یک شب کابوس وار را برای رئال مادرید رقم بزند.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2012/13، رئال مادرید و بورسیا دورتموند در دور رفت در ورزشگاه وستفالن به مصاف هم رفتند و دورتموند در آن بازی موفق شد رئال مادرید را با نتیجه 4 بر 1 شکست دهد. هر 4 گل زرد پوشان در آن بازی توسط لواندوفسکی به ثمر رسید و این مهاجم لهستانی پس از زدن 4 گل به رئال مادرید عدد 4 را به نمایش گذاشت و این صحنه معروف را رقم زد.

تک گل رئال مادرید در آن دیدار توسط رونالدو زده شد. سرمربی رئال مادرید در آن زمان ژوزه مورینیو بود و سرمربی دورتموند هم یورگن کلوپ بود.

هواداران بارسلونا دوست دارند تا دوباره در ال کلاسیکو های پیش‌رو چنین صحنه هایی را از روبرت لواندوفسکی ببینند!

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار