menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ستاره اتریشی ضمن تایید احتمال ترک لایپزیش در تابستان  به فکر قدم بعدی هستم

ستاره اتریشی ضمن تایید احتمال ترک لایپزیش در تابستان: به فکر قدم بعدی هستم!

پايگاه خبری فوتبالی - باواریایی‌ها که برای تقویت خط هافبک‌شان به دنبال بازیکنان جدید هستند، طبق گزارشات منابع و رسانه‌های آلمانی، کونراد لایمر اتریشی از لایپزیش را مد نظر قرار داده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر کیکر چاپ کشور آلمان، در مصاحبه‌ای با خبرنگار این رسانه آلمانی، کونراد لایمر، بازیکن تیم ملی فوتبال اتریش و ستاره فعلی خط میانی باشگاه لایپزیش که یکی از هدف‌های نقل و انتقالاتی مقامات و مدیران باشگاه بایرن مونیخ نیز می‌باشد، احتمال انتقال خود در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال جاری را رد نکرد. به عقیده ستاره ملی‌پوش و اتریشی باشگاه لایپزیش آلمان، پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان فرصتی است تا یک بازیکن برای قدم بعدی‌اش در آینده تصمیم‌گیری کند و می‌گوید: "شما باید در فصل تابستان هر سال از خود بپرسید که بهترین قدم بعدی برای شخص شما چیست. من مردی بسیار جاه‌طلب هستم و می‌خواهم برای کسب همه چیزهای ممکن و افتخارات مبارزه کنم. مهم است که روی زمان حال تمرکز کنید. من هیچ استرس و فشاری برای تصمیم‌گیری نمی‌بینم."

لازم به ذکر است که کونراد لایمر، ستاره ملی‌پوش و اتریشی باشگاه لایپزیش آلمان از جمله بازیکنانی است که مشتریان و تیم‌های خواهان بسیار زیادی از سراسر قاره اروپا در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال جاری دارد و مدیران و مسئولان باشگاه‌های متمول و سرشناس بسیاری از لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا به دنبال جذب و به خدمت گرفتن این بازیکن خوش نقش ملی‌پوش از تیم آلمانی لایپزیش می‌باشند که بایرن مونیخ نیز یکی از همین تیم‌های مشتری این ستاره اتریشی به شمار می‌آید.

9404

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار