menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ بازگشت مسی به تمرینات پی‌اس‌جی

عکس؛ بازگشت مسی به تمرینات پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی پس از اتمام تعطیلات به تمرینات پی اس جی برگشت تا آماده فصل دومش در پاریس شود.

به گزارش فوتبالی، مسی در بخش اول فصل گذشته عملکرد ضعیفی در پی اس جی داشت اما در مقطع پایانی فصل به لطف هماهنگ شدن با شهر و باشگاه جدیدش توانست کیفیت بهتری از خود ارائه بدهد. لئو امیدوار است که در دومین فصلش در پاریس بتواند خاطرات خوب حضورش در بارسلونا را تکرار کند چرا که فصل آینده فصلی است که جام جهانی هم در آن برگزار می شود. مسی به شدت برای قهرمانی جام جهانی انگیزه دارد و فصل پیش رو برایش انگیزه بالایی ایجاد کرده است.

البته علاوه بر مسی حضور نیمار هم در تمرین امروز پی اس جی قابل توجه بود. بازیکن برزیلی زودتر از موعد از تعطیلات برگشت آن هم در حالی که پی اس جی او را در لیست فروش قرار داده بود. مارکینیوش و کیلور ناواس دیگر چهره های دومین روز تمرینی پی اس جی بودند. البته روز گذشته بازیکنان تیم پاریسی تست پزشکی دادند و تمرینات از فردا با مربی جدیدشان کریستوف گالتیه با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

نیمار و کیلور ناواس دو بازیکنی هستند که آینده شان در پی اس جی کاملا مبهم است. قرارداد بازیکن برزیلی با پاریسی ها به طور خودکار تا 2027 تمدید شده اما در لیست مازاد قرار دارد و کیلور ناواس هم به فکر جدایی است تا به تیمی برود که فیکس شدنش قطعی باشد.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار