menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 چرا سوپرجام بین دو نیم‌فصل برگزار می‌شود

چرا سوپرجام بین دو نیم‌فصل برگزار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- چرا بازی سوپر جام فوتبال پیش از نیم فصل دوم برگزار می‌شود؟

به گزارش فوتبالی، داستان سوپرجام در فوتبال ایران، داستان جالب و عجیبی است. هنوز فراموش نکردیم وقتی استقلال در سوپرجام سال 97 تاریخ برگزاری بازی را نپذیرفت و با پرسپولیس مسابقه نداد، چه جنجالی به پا شد و وقتی فدراسیون رای به برتری پرسپولیس در آن بازی داد، استقلالی‌ها پرونده آن بازی را به دادگاه عالی ورزش کشاندند و البته نتیجه‌ای از این موضوع نگرفتند. 

در حالی که پیش از این گفته شده بود سوپرجام امسال، قبل از شروع لیگ و نهایتا با یکی دو هفته تاخیر برگزار خواهد شد اما سازمان لیگ اعلام کرد این بازی پیش از آغاز نیم فصل دوم به مانند سال گذشته برگزار خواهد شد.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره اینکه چرا این بازی قبل از شروع لیگ برتر در فصل جدید برگزار نمی‌شود گفت: " بنده خودم اعتقاد دارم بهترین حالت برای برگزاری این بازی همان پیش از آغاز لیگ برتر بود اما این تاریخ مصادف شد با ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی که این موضوع اجازه برگزاری بازی را به ما نخواهد داد. با توجه به اینکه این بازی در نهایت مراسم اهدای جام به همراه شادی و خوشحالی بازیکنان و نورافشانی را به همراه خواهد داشت به دلیل حضور در ماه محرم نمی‌توانستیم در این تاریخ بازی را برگزار کنیم."

مهدی در ادامه افزود: " با توجه به اینکه آقای اسکوچیچ قصد دارد 10 روز پیش از فیفا دی اردوی تیم ملی را برگزار و بازیکنان را در اختیار داشته باشد عملا به دلیل برنامه فشرده‌ای که داشتیم تنها زمانی که امکان برگزاری این بازی وجود داشت پیش از آغاز نیم فصل دوم بود."

7655

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار