menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 تصویری بامزه از چرت زدن هافبک رئال مادرید با پسرش

تصویری بامزه از چرت زدن هافبک رئال مادرید با پسرش

پایگاه خبری فوتبالی - فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای به علت شخصیت ویژه و روحیه جنگندگی به بازیکنی متفاوت در ترکیب رئال مادرید تبدیل شده است و هواداران به شدت دوستش دارند.

به گزارش فوتبالی، فدریکو والورده پس از فصلی درخشان و نقش آفرینی در کسب سه جام این روزها در حال استراحت است. او در سوپرجام اسپانیا با گل خود مقابل بارسلونا نقش مهمی در رسیدن رئال به فینال و قهرمانی این تیم ایفا کرد و در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول نیز پاس گل طلایی به وینیسیوس داد. فده رهبر تیم ملی اروگوئه نیز به شمار می رود که قطعا نقش آفرینی و حضور وی در جام جهانی بسیار مهم خواهد بود.

فدریکو والورده این روزها در حال سپری کردن تعطیلاتش است که تصویر جالبی که از خودش و پسرش بنیسیو در شبکه های اجتماعی منتشر شده به شدت مورد توجه قرار گرفته است. در این تصویر بامزه هم فده و هم بنیسیو در حال آفتاب گرفتن و در عین حال چرت زدن هستند و در تصویر به نظر می رسد که آرامش دلچسبی دارند.

فده در فصل آینده به نظر می رسد که به تدریج جای ثابت خود در ترکیب رئال مادرید را پیدا خواهد کرد چرا که مثلث کاسمیرو-کروس-مودریچ به پایان حکمرانی خود در خط هافبک رئال مادرید رسیده اند.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار