menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 چرا زیدان پیشنهاد منچستریونایتد را نپذیرفت

چرا زیدان پیشنهاد منچستریونایتد را نپذیرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان اسطوره و سرمربی سابق رئال مادرید دلایل رد کردن پیشنهاد منچستریونایتد را بیان کرد. 

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان یک دوره بسیار موفقیت آمیز را در رئال مادرید سپری کرد و توانست به مدت سه سال پیاپی، سه قهرمانی لیگ قهرمانان را به دست بیاورد تا نام خودش را در تاریخ این رقابت‌ها جاودانه کند. این مرد فرانسوی که سابقه قهرمانی در جام جهانی 1998 را در کارنامه دارد، از تابستان 2021 پس از ترک لوس بلانکوس هنوز بدون تیم است. او یک پیشنهادی از منچستریونایتد دریافت کرد، اما آن را قبول نکرد. 

به نقل از سایت گل، نام او در بین لیست کاندیداهای جانشینی مائوریسیو پوچتینو در پاریسن ژرمن دیده می‌شود. با این که پی‌اس‌جی رقیب دیرینه مارسی تیم دوران جوانی زیدان است، این ستاره سابق رئال به اکیپ گفت: "آیا روزی روی نیمکت پاریس خواهم نشست؟ هرگز نگو هرگز. مخصوصاً در این دوران عجیب و غریب. وقتی که بازیکن بودم، تقریباً می‌توانستم به هر باشگاهی بروم و در آن بازی کنم، اما به عنوان یک مربی نمی‌توانم چنین کاری کنم و فقط دو الی سه باشگاه هستند که می‌توانم هدایت آن را قبول کنم. البته دلایل دیگری برای قبول نکردن پیشنهادات تیم‌های دیگر وجود دارد."

"به طور مثال، زبان آن کشور. مردم در گذشته همیشه درباره احتمال رفتن من به منچستر سوال می‌کردند. زبان انگلیسی من خیلی خوب نیست."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار