menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 واکنش یواخیم لوو به بازگشت شاگرد سابق به فوتبال آلمان  می‌تواند برای مانشافت بازی کند

واکنش یواخیم لوو به بازگشت شاگرد سابق به فوتبال آلمان: می‌تواند برای مانشافت بازی کند!

پایگاه خبری فوتبالی - یواخیم لوو شاگرد سابق خود در تیم ملی فوتبال آلمان را تحسین می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس، ماریو گوتسه، ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان و زننده گل برتری و قهرمانی این تیم در فینال جام جهانی 2014 مقابل آرژانتین چند روز پیش رسما از تیم هلندی آیندهوون جدا و به باشگاه آلمانی اینتراخت فرانکفورت ملحق شده است تا بازگشت غیرمنتظره‌ای به رقابت‌های بوندس‌لیگای یک کشور خودش یعنی آلمان داشته باشد.

در همین رابطه، یواخیم لوو، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان که تیمش با تک گل ماریو گوتسه فاتح مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل آرژانتین در کشور برزیل شد، از خبر بازگشت شاگرد سابقش به فوتبال کشور آلمان خوشحال شده است. به نقل از اسکای، یواخیم لوو در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه در خصوص آینده ماریو گوتسه در فوتبال آلمان و حتی مانشافت این چنین اظهار نظر می‌کند: "او تمام کیفیت لازم برای بازگشت به تیم ملی آلمان را دارد. ماریو گوتسه بار دیگر در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد؛ تمرکز زیادی را در مسابقات بوندس‌لیگا روی عملکرد خود دارد و قطعا می‌خواهد خود را به تورنمنت مهم و معتبر جام جهانی سال 2022 در کشور قطر همراه با تیم ملی آلمان برساند."

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان در ادامه صحبت‌های خود در ارتباط با ماریو گوتسه و بازگشت این بازیکن به رقابت‌های بوندس‌لیگا و تیم ملی آلمان چنین می‌گوید: "قطعا انتظار بازگشت او به فوتبال آلمان را نداشتم؛ مخصوصا در این زمان. اما برای ماریو و اینتراخت فرانکفورت بسیار خوشحالم. او یک بازیکن حرفه‌ای و استثنایی است و با هوش بالای خود کاملا با سبک بازی آینتراخت فرانکفورت سازگاری دارد."

9404

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار