menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس یادگاری دو برزیلی رئال مادرید با برنده توپ طلا

عکس یادگاری دو برزیلی رئال مادرید با برنده توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگوئس و وینیسیوس جونیور دو جواهر برزیلی رئال مادرید با کاکا اسطوره فوتبال برزیل و آخرین برزیلی که توپ طلا را برده، عکس گرفتند.

به گزارش فوتبالی، کاکا در سال 2007 توانست فاتح توپ طلا شود که بعد از آن سلطه رونالدو و مسی بر این جایزه آغاز شد که به جز یک فصل که مودریچ برنده شد، همیشه دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی توپ طلا را بردند.

کاکا پس از درخشش در میلان راهی رئال مادرید شد، هر چند که هرگز در رئال موفق نبود و از زمان انتقالش به برنابئو در سال 2009، مسیر نزولی فوتبالش آغاز شد و به تدریج افت کرد و نتوانست به ستاره سابق تبدیل شود.

رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور اما دو جواهر تازه فوتبال برزیل هستند. وینیسیوس با 22 گل و 20 پاس گل عملکرد خارق العاده ای در رئال مادرید در فصل جاری داشت و توانست خیز مهمی به سمت تبدیل شدن به ستاره اصلی رئال مادرید بردارد در حالی که رودریگو گوئس به عنوان ذخیره انفجاری در برخی بازیها نظیر بازی با چلسی و سیتی خوش درخشید و محبوبیت زیادی میان هواداران کسب کرد. رودریگو و وینی امیدوارند که فصل گذشته مثلث هجومی رئال را در کنار بنزما تکمیل کنند که قطعا حضورشان می تواند نکته مهمی در ترکیب رئال مادرید به شمار برود.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار