menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پرز به هوادار رئال مادرید  امباپه بیچاره پشیمان می‌شود

پرز به هوادار رئال مادرید: امباپه بیچاره پشیمان می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که همچنان حرف و حدیث ها و ماجرا های کیلیان امباپه پیرامون رئال مادرید تمامی ندارد و با وجود اینکه او در پی اس جی مانده است و قرارداد خود را تمدید کرده است، اما در رئال مادرید همچنان درباره او حرف هایی زده می شود.

به گزارش فوتبالی، پس از کش و قوس های فراوان، کیلیان امباپه در نهایت تصمیم گرفت در پاریسن ژرمن بماند و با این تیم قرارداد خود را به مدت سه سال تمدید کند و به رئال مادرید نیاید. فلورنتینو پرز تلاش زیادی کرد تا امباپه را به رئال مادرید بیاورد اما موفق نشد.

امباپه با ماندن در پی اس جی و به نوعی رد کردن پیشنهاد رئال مادرید، تبدیل به چهره ای منفی میان هواداران رئال مادرید شده است. اخیر ویدیویی منتشر شده است که در آن می بینیم که پرز در حال امضا دادن به یک هوادار رئال مادرید است. هوادار رئال مادرید می گوید که دیگر امباپه را به اینجا نیاور و پرز در پاسخ به او می گوید:" امباپه بیچاره پشیمان می‌شود" در واقع منظور پرز این بوده که کیلیان امباپه از نیامدن به رئال مادرید پشیمان شده است.

رئال مادرید در این پنجره نقل و انتقالاتی شوامنی و رودیگر را جذب کرده است.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار