menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ روزگاری که دنی آلوز در کنار پدرو، داوید ویا و اینیستا توپ می‌زد

عکس؛ روزگاری که دنی آلوز در کنار پدرو، داوید ویا و اینیستا توپ می‌زد

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز که در ژانویه گذشته قرارداد خود را با بارسلونا قطعی کرد و به جمع آبی و اناری ها برگشت، روزگاری در دوران طلایی بارسلونا حضور داشت و در کنار بهترین بازیکنان آن روز ها توپ می زد و جام ها را درو می کرد.

به گزارش فوتبالی، فصل 2010/11 برای بارسلونا و هواداران این تیم خاطرات زیادی را به همراه دارد چرا که بارسلونا در آن فصل با هدایت پپ گواردیولا توانست قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و در رقابت های داخلی هم لالیگا را به دست بیاورد و بالای سر ببرد. بارسلونا در آن فصل فقط نتوانست کوپا دل ری را به دست بیاورد و در فینال آن بازی ها مقابل رئال مادرید شکست خورد. کریستیانو رونالدو تک گل رئال مادرید را در آن فینال به ثمر رساند.

بارسلونا در فصل 2010/11 بازیکنان بی نظیری داشت که گواردیولا هدایت آن ها را بر عهده داشت. در واقع آن فصل، آخرین باری بود که پپ گواردیولا موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شد و این سرمربی اسپانیایی تا به امروز موفق به تکرار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نشده است. دنی آلوز در آن روز ها در کنار بازیکنانی مثل پدرو، داوید ویا، اینیستا و همچنین ژاوی هرناندز، سرمربی فعلی بارسلونا، توپ می زد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار