menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ رویارویی علی دایی با پپ گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا

عکس؛ رویارویی علی دایی با پپ گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در دورانی که در هرتا برلین حضور داشت، توانست در سطح اول فوتبال باشگاهی در اروپا یعنی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با تیم ها و بازیکنان بزرگ روبرو شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازی های معروف علی دایی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مربوط به دیدار هرتا برلین و بارسلونا در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 1999/2000 است. در آن بازی که هرتا برلین و بارسلونا به تساوی یک بر یک رسیدند، علی دایی با پیراهن شماره 9 هرتا برلین در خط حمله این تیم به میدان رفت. تک گل بارسلونا را در این بازی لوئیس انریکه به ثمر رساند و تک گل هرتا برلین را هم کای میشالکه به ثمر رساند.

در آن زمان پپ گواردیولا در خط هافبک بارسلونا حضور داشت و کاپیتان این تیم بود و همانطور که در تصویر می بینیم، علی دایی در آن بازی با او روبرو شده است و در تلاش برای گرفتن توپ از او است. لوئیس انریکه که در آن بازی گلزنی کرد اکنون سرمربی تیم ملی اسپانیا است و پپ گواردیولا هم هدایت منچسترسیتی را بر عهده دارد. او پیش‌تر در بایرن مونیخ و بارسلونا هم جام های زیادی به دست آورد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار