menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 وضعیت مشابه سپاهان و استقلال

وضعیت مشابه سپاهان و استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- آینده نیمکت سپاهان پس از محرم نویدکیا چه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، با وجود حمایت مدیران باشگاه سپاهان از نویدکیا، این مربی در تصمیمی ناگهانی برای سومین بار از سرمربیگری تیمش استعفا داد و این بار از مشکلات شخصی و خانوادگی نیز به عنوان دلیل استعفا نام برد تا باشگاه دیگر مخالفتی با این تصمیم نداشته باشد. 

حالا پس از استقلال، سپاهان به دومین تیم بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر تبدیل شده که باید به دنبال سرمربی جدیدی برای فصل بعد باشد.

سپاهان اما هنوز دقیقا نمی‌دانند که باید چه هدفی را در تابستان دنبال کنند، آنها بعد از دو فصل کار کردن با قلعه‌نویی، به این نتیجه رسیدند که به خودشان برگردند و با قرار دادن یکی از اسطوره‌های باشگاه روی نیمکت، برای بازسازی سال‌های رویایی گذشته تلاش کنند، این تلاش اما تا امروز موفقیت‌آمیز نبوده، چراکه محرم هم در دو فصل متوالی مثل قلعه‌نویی، نتوانست برای سپاهان جام بیاورد. 

عجیب‌تر اینکه در باشگاهی مثل سپاهان که همیشه به عنوان الگوی مدیریت معرفی شده، قرارداد 9 بازیکن به صورت همزمان به پایان می‌رسد و همه آنها حالا می‌توانند به راحتی از تیم جدا شده و به پیشنهادهای خود پاسخ دهند.

همین حالا شایعاتی منتشر شده مبنی برآنکه به جز اسماعیلی‌فر، احتمال پرسپولیسی شدن چند بازیکن دیگر سپاهان وجود دارد.

زمان فاکتور بسیار مهمی است که در این شرایط، علیه استقلال و سپاهان است. در حالی که تیمی مثل پرسپولیس فعالیت جدی نقل و انتقالاتی را شروع کرده و چند خرید داشته، سپاهان هنوز تکلیف نیمکتش را نمی‌داند تا بخواهد وارد بازار نقل و انتقالات شود. 

از باشگاه سپاهان خبر می‌رسد این باشگاه در کنار 2 گزینه ایرانی نیم نگاهی نیز به سرمربی خارجی دارد و مدیران این باشگاه مذاکرات را علاوه بر گزینه‌های داخلی با مربیان خارجی پیش برده‌اند اما هنوز در این بین توافقی با هیچکدام از آنها حاصل نشده است.

7655

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار