menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد؛ کامبک خوردن جرارد مانع قهرمانی لیورپول

منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد؛ کامبک خوردن جرارد مانع قهرمانی لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - هفته پایانی رقابت های لیگ برتر انگلیس در اوج جذابیت و هیجان برگزار شد و در نهایت منچسترسیتی با پیروزی سه بر دو مقابل استون ویلا در ورزشگاه اتحاد موفق شد قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی و لیورپول در هفته پایانی شانس قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس را داشتند. منچسترسیتی به مصاف استون ویلا رفت که استیون جرارد، اسطوره و کاپیتان سابق لیورپول، سرمربی آن است. استون ویلا بازی را خوب شروع کرد و توانست دو گل به منچسترسیتی بزند که گل دوم توسط کوتینیو به ثمر رسید. در این شرایط کافی بود لیورپول بازی خود را ببرد تا قهرمان شود. اما استیون جرارد و تیمش نتوانستند بازی را حفظ کنند و سه گل از منچسترسیتی خوردند تا بدین ترتیب با دریافت کامبک، قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس به منچسترسیتی برسد و لیورپول ناکام بماند.

لیورپول بازی خود را مقابل ولورهمپتون با نتیجه سه بر یک برد اما با توجه به پیروزی منچسترسیتی، در جایگاه دوم قرار گرفت و سیتیزن ها قهرمان شدند.

در دیگر بازی ها، منچستر یونایتد باز هم متحمل شکست شد و با یک گل از کریستال پالاس باخت. چلسی با نتیجه 2 بر 1 واتفورد را شکست داد و آرسنال هم با نتیجه 5 بر 1 اورتون را شکست داد.

 تاتنهام هم با 5 گل نوریچ را شکست داد و در جایگاه چهارم قرار گرفت و بدین ترتیب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

خلاصه بازی منچسترسیتی و استون ویلا

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار