menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 واکنش تند رئیس لالیگا به پیشنهاد سنگین پی‌اس‌جی برای تمدید قرارداد امباپه

واکنش تند رئیس لالیگا به پیشنهاد سنگین پی‌اس‌جی برای تمدید قرارداد امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا معتقد است که قرارداد عقد شده بین کیلیان امباپه و پاریسن ژرمن یک توهین به فوتبال محسوب می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش بالاخره پرونده کیلیان امباپه و هزاران اخبار و شایعات گوناگون درباره آینده او به پایان رسید و تمامی خبرگزاری‌ها و خبرنگاران مشهور دنیای فوتبال تائید کردند که او پیشنهاد سنگین تمدید قرارداد پاریسن ژرمن را قبول کرده و به فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید شخصا اطلاع داده که می‌خواهد در پاریس به فوتبالش ادامه دهد.

به نقل از سایت آ اس، ناصر الخلیفی برای نگه داشتن امباپه در پارک دو پرنس دست به هرکاری زد و حتی در آخرین پیشنهادش، به امباپه اجازه داد تا حتی در انتخاب سرمربی، بازیکنان و مدیر ورزشی تیم دخالت کند و فقط 300 میلیون یورو پاداش برای امضا کردن قرارداد جدید دریافت کند. حالا تباس با انتشار توئیتی در واکنش به این پیشنهاد سنگین الخلیفی گفت: "پی‌اس‌جی دارد چه کار می‌کند؟ تمدید قرارداد امباپه با چنین پول زیادی؟ بعد از دست دادن حدود 700 میلیون یورو در چند فصل گذشته و پیشنهاد دستمزد 600 میلیون یورویی، ارائه چنین پیشنهادی توهین به فوتبال است. ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاریسن ژرمن همانند سوپرلیگ برای فوتبال خطرناک است. "

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار