menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 جهانبخش در ترکیب ابتدایی فاینورد، علیرغم نیمکت‌نشینی در اعلام اولیه  عکس

جهانبخش در ترکیب ابتدایی فاینورد، علیرغم نیمکت‌نشینی در اعلام اولیه (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره ایرانی فاینورد در آخرین مسابقه فصل برابر توئنته، با مصدومیت بازیکن هم‌تیمی وارد ترکیب اصلی شد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای هفته سی و چهارم و پایانی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه د کویپ مقابل توئنته رده چهارمی قرار خواهد گرفت.

علیرضا جهانبخش که در دیدار هفته گذشته لیگ هلند مقابل گو اهد ایگلز حضور کامل در زمین داشت و توانست پاس تک‌گل برتری تیمش را بدهد، در دیدار امروز برابر توئنته دوباره به روند قبل بازگشته و نیمکت‌نشین شده‌بود. اما به دلیل مصدومیت ریس نلسن در حین گرم‌کردن پیش از آغاز دیدار، نام او از لیست خارج و لژیونر ایرانی فاینورد جایگزین او در ترکیب اصلی شد.

ترکیب فاینورد پیش از تغییرات لحظات پایانی

ستاره ایرانی فاینورد که در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند ۲۶ بازی انجام داده و طی این مدت چهار گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده، امیدوار است امروز نمایش خوبی برابر توئنته داشته و در دیدار پایانی فصل عملکرد موثری ارائه بدهد.

تیم فوتبال فاینورد که در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند ۲۲ پیروزی، ۵ مساوی و ۶ شکست داشته، با ۷۱ امتیاز و حضور در رتبه سوم جدول کارش را به پایان رسانده و کسب هر نتیجه‌ای در مسابقه امروز جایگاهش را تغییر نمی‌دهد.

این دیدار تا دقیقه 35 بدون گل دنبال می‌شود.


9719

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار