menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 اظهارنظر جالب زلاتان راجع به دورانش در منچستریونایتد

اظهارنظر جالب زلاتان راجع به دورانش در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی آث میلان اذعان کرد که از دوران حضورش در منچستریونایتد لذت برده است. 

به گزارش فوتبالی، زلاتان چهل ساله دو فصل موفقیت آمیز را در الدترافورد بین سال‌های 2016 تا 2018 تجربه کرد. او در آن دو فصل 28 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند و توانست با این تیم به قهرمانی لیگ اروپا و کارابائو کاپ (جام اتحادیه انگلیس) برسد. 

به نقل از سایت گل، ستاره سابق تیم‌های اینتر، یوونتوس، بارسلونا و پاریسن ژرمن در گفت و گویی با ESPN درباره دوران بازی‌اش در منچستر گفت: "به من خوش گذشت. واقعا از زمانم در آن جا استفاده کردم و توانستم مخالفانم را ساکت کنم. وقتی پایم به انگلیس رسید، همه از من بدشان می‌آید و فکر می‌کردند که خرید من الکی و چرت بوده است. بعد از گذشت سه ماه، تمامی مخالفانم به طرفدارانم تبدیل شدند، اما من دیگر از آن‌ها خوشم نمی‌آمد."

"من از مردم وقتی خوشم می‌آید که از من نفرت دارند، چون در این صورت من پیشرفت می‌کنم. صادقانه بگویم، اوقات خوشی در انگلیس داشتم. یک اتمسفر خیلی خوب در الدترافورد وجود داشت. خوشحالم که روزی لباس یونایتد را برتن کردم و فکر می‌کنم آن‌ها بهترین تیم در انگلیس هستند."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار