menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 رقابت آرسنال، تاتنهام و منچستریونایتد برای هافبک 40 میلیونی لسترسیتی

رقابت آرسنال، تاتنهام و منچستریونایتد برای هافبک 40 میلیونی لسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری در این تابستان برای هافبک ملی‌پوش بلژیکی رقابت خواهندکرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سان، یوری تیلمانس، هافبک لستر می‌تواند با مبلغی حدود 40 میلیون پوند در تابستان امسال در دسترس باشد و جنگ 4 تیم لیگ برتری برای امضای قرارداد با او در راه است.

تیلمانس 24 ساله، یک سال از قراردادش باقی مانده است و هنوز برای تمدید قرارداد با روباه‌ها به توافق نرسیده‌است. ملی‌پوش بلژیکی می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، که لستر رده نهمی در این فصل نمی‌تواند شانسی برای کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها داشته‌باشد. اما باشگاه‌های واجد شرایط زیادی هستند که به جذب او علاقه دارند.

آرسنال، تاتنهام و منچستریونایتد، همگی پایین‌تر از منچسترسیتی، لیورپول و چلسی برای کسب رتبه چهارم لیگ برتر و جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده رقابت می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود که با توجه به اولویت‌های مدنظر تیلمانس و شرایط رقابتی این سه باشگاه، هر تیمی که بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، بالاترین شانس را برای به‌خدمت گرفتن هافبک بلژیکی لسترسیتی دارد.

یوری تیلمانس از زمان انتقال به فوتبال انگلیس از باشگاه موناکو، همواره یکی از بازیکنان مهم لسترسیتی بوده‌است. با این وجود، علاقه او به بازی در لیگ قهرمانان اروپا، آینده این هافبک 24 ساله را در کینگ‌پاور تحت‌الشعاع قرار داده‌است.

تیلمانس در فینال فصل گذشته جام حذفی انگلیس، تک‌گل تیمش مقابل چلسی را به‌ثمر رساند تا زمینه‌ساز قهرمانی روباه‌ها در این رقابت‌ها باشد.


9719

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار