menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پسر سرمربی سابق یوونتوس  فصل گذشته یووه خیلی بهتر بود

پسر سرمربی سابق یوونتوس: فصل گذشته یووه خیلی بهتر بود!

پایگاه خبری فوتبالی- نیکولو پیرلو ادعا می‌کند که تیم یوونتوس آندره‌آ پیرلو، پدرش، فوتبال بهتری نسبت به تیم ماسیمیلیانو آلگری در این فصل بازی می‌کرد.

به گزارش فوتبالی، هافبک سابق میلان و یوونتوس در تابستان 2020 به عنوان جایگزین مائوریتسیو ساری سرمربی بیانکونری شد و در اولین تجربه مربیگری خود، این باشگاه را به رده چهارم جدول سری‌آ و چهاردهمین قهرمانی کوپا ایتالیا رساند. او در پایان فصل از کار برکنار شد و آلگری برای هدایت باشگاه به تورین بازگشت.

عملکرد تیم یوونتوس تحت هدایت آلگری در این فصل نیکولو، پسر آندره‌آ پیرلو، را تحت تأثیر قرار نداده‌است و او پس از پیروزی بانوی پیر در کوپاایتالیا مقابل فیورنتینا، نارضایتی خود در اینگونه در صفحه شخصی خود منتشر کرد: "واقعیت این است که یووه پارسال خیلی بهتر بود، آیا در این مورد هم اشتباه می کنم؟"

او در توییت بعدی خود توضیح داد: "با این حال، سخنان من را اشتباه تفسیر نکنید، من در مورد نحوه بازی تیم صحبت می‌کنم، نه چیز دیگری. یووه امسال تیم خوبی است، با احترام به مربی و بازیکنان!"

بسیاری از هواداران یوونتوس، به طرز باورنکردنی از عملکرد آلگری در این فصل ناراضی و از فوتبال خسته‌کننده و نتایج ضعیف شاکی هستند. این تیم دوباره در سری آ چهارم خواهد شد و آنها این شانس را دارند که قهرمانی خود در کوپاایتالیا را در دیدار پایانی مقابل اینتر، که ماه آینده در ورزشگاه المپیکو رم برگزار می‌شود جشن بگیرند.


9719

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار