menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 روزی که سیگار کشیدن هوادار شبه‌کودک در ترکیه جنجال‌ساز شد

روزی که سیگار کشیدن هوادار شبه‌کودک در ترکیه جنجال‌ساز شد!

پایگاه خبری فوتبالی - دو سال و نیم پیش انتشار ویدیوی یک هوادار ترکیه ای در حال سیگار کشیدن  به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

به گزارش فوتبالی، این تصویر در بازی بورسا اسپور و فنرباغچه در لیگ ترکیه ثبت شد که به نظر می رسید که هواداری که شبیه کودکان بود، در حال سیگار کشیدن است. در سپتامبر 2019، این ویدیو به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شد چرا که به نظر می رسید که دو کودک در کنار هم نشسته اند و یکی از آنها سیگار می کشد و همین مسئله باعث شد که خیلی ها از والدین وی انتقاد کنند و بگویند که چرا مراقب این بچه نیستند که در این سن و سال سیگار می کشد و به سلامتی خودش و آینده اش ضرر می زند!

پس از آن که این ماجرا به شدت جنجال ساز شد و مورد توجه قرار گرفت، در نهایت مشخص شد که هواداری که سیگار می کشیده در واقع 36 سال سن دارد و بچه ای که در کنارش بوده، پسرش بوده است. در حقیقت  فرد مذکور سن خیلی بیشتری نسبت به ظاهرش داشته و طبیعتا سیگار کشیدن توسط وی با اختیار خودش بوده و مشکلی نداشته است. البته سیگار کشیدن در اماکن ورزشی در ترکیه ممنوع است و هوادار مذکور با مبلغی در حدود 13 پوند جریمه شد که مبلغ زیادی نیست.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار