menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 تماس بایرن‌مونیخ با مدیر برنامه‌های ستاره خط دفاعی وولفسبورگ

تماس بایرن‌مونیخ با مدیر برنامه‌های ستاره خط دفاعی وولفسبورگ

پایگاه خبری فوتبالی - منابع مختلفی از علاقه بایرن مونیخ به مدافع راست وولفسبورگ خبر داده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، شایعات علاقمندی بایرن مونیخ به ریدل باکو از آن جهت شدت گرفته‌اند که یولیان ناگلزمان بدنبال استفاده از یک سیستم سه دفاعه است و در حال حاضر در ترکیب بایرن مونیخ گزینه مناسبی برای پست وینگ بک سمت راست وجود ندارد. بنجامین پاوارد و استانیسیچ همانند دیویس و ریچاردز قابلیت حضور در سیستم 2-5-3 را ندارند و از این رو بایرن مونیخ در تابستان به دنبال یک دفاع کناری سمت راست مناسب خواهد بود.

از این رسانه‌های مختلفی از علاقه بایرن به باکو بیست و سه ساله خبر داده اند. در برخی گزارشات حتی ادعا شده که بایرن مونیخ با آرتور بک، ایجنت باکو نیز تماس‌هایی داشته است.

باکو بیست و پنج میلیون یورو در تراسنفر مارکت ارزش دارد و بعید است وولفسبورگ به کمتر از بیست میلیون برای فروش بازیکنش راضی شود.

باکو که تا سال 2025 و بدون بند آزادسازی با گرگ ها قرارداد دارد، طی شصت و پنج بازی برای وولفسبورگ 10 گل زده و 10 پاس گل ارسال کرده است.

9404

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار