menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 هافبک اسپانیایی بارسلونا اعتماد ژاوی را از دست داده است

هافبک اسپانیایی بارسلونا اعتماد ژاوی را از دست داده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط نشریات و منابع اسپانیایی خصوصا کاتالونیایی، به نظر می‌رسد که هافبک جوان اسپانیایی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون شرایط چندان خوبی را در این تیم کاتالانی پشت سر نمی‌گذارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا چاپ کشور اسپانیا، از زمانی که ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و اسپانیایی که سابقه بازی در پست هافبک وسط را در همین تیم بارسلونا در کارنامه خود داشت، به نیوکمپ آمد، نیکو گونزالس، هافبک جوان و اسپانیایی کاتالان‌ها در ترکیب اصلی تیم دست نخورده بود. این بازیکن جوان بارسلونا تقریباً در تمام رقابت‌ها یک بازیکن فیکس و شروع کننده بوده است اما این موضوع، حداقل برای چند مسابقه گذشته آبی و اناری پوشان کاتالانی بسیار کم‌رنگ شده است. 

به نظر می‌رسد که ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی کاتالان‌ها، رقابت را به بازیکنان دیگر چون پابلو گاویرا ملقب به گاوی و پدری گونزالس و فرنکی دی یونگ سپرده است و نیکو گونزالس دیگر یک بازیکن فیکس ترکیب بلوگرانا و یک شروع کننده در مسابقات تیمش نیست.

البته ممکن است این هافبک جوان اسپانیایی در بازی‌هایی که بارسلونا بیشتر نیاز به درگیری بر سر بازپس‌گیری یا حفظ و نگهداری توپ دارد، وارد ترکیب تیم کاتالانی بشود. مسابقه مقابل والنسیا یا حتی بازی برگشت مقابل ناپولی نیز می‌تواند نیکو گونزالس را در ترکیب اصلی تیم آبی و اناری پوش شهر بارسلون قرار بدهد که البته برای فهمیدن این موضوع، باید تا زمان اعلام ترکیب رسمی بارسلونا در این مسابقات منتظر بمانیم.

9404

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار