menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 علاقه مدیران بارسلونا به جذب دروازه‌بان موفق گرانادا

علاقه مدیران بارسلونا به جذب دروازه‌بان موفق گرانادا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اسپانیایی گرانادا به لطف درخشش این دروازه‌بان، سانتیاگو برنابئو را با پیروزی و کسب سه امتیاز ترک کرد و پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا، لوئیس ماکسیمیانو، دروازه‌بان جوان باشگاه اسپانیایی گرانادا تحسین کارشناسان و مسئولان باشگاه‌های بزرگ اروپایی را برانگیخته است.

این دروازه‌بان تأثیر هفتاد و شش درصدی روی بازی‌ها و رقابت‌های این فصل تیم گرانادا گذاشته است که فقط لدسما از این بازیکن در لالیگا بالاتر است. حالا درخشش های پی در پی او باعث شده است که تیم‌های انگلیسی از هم اکنون به فکر خرید این دروازه‌بان موفق و خوش آتیه باشند.

اما در بارسلونا هم درخشش های اخیر این دروازه‌بان از نگاه مدیران آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون پنهان نمانده است.

سن بیست و سه سال و گزینه بند فسخ بیست و پنج میلیون یورویی موجود در قرارداد این دروازه‌بان با باشگاه گرانادا، باعث علاقه مدیران و مقامات باشگاه بارسلونا به این دروازه‌بان برای جانشینی مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان فعلی و ملی‌پوش آلمانی کاتالان‌ها شده است.

مدیریت باشگاه بارسلونا خرید لوئیس ماکسیمیانو را در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان آینده بررسی خواهد کرد و ممکن است که مارک آندره تراشتگن به زودی با یک رقیب سرسخت برای قرار گرفتن در درون دروازه آبی و اناری ها در نیوکمپ سر و کله بزند.

9404

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار