menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 هدف مورینیو در دیدار مقابل جنوا  رکورد آنتونیو کونته در سری‌آ

هدف مورینیو در دیدار مقابل جنوا: رکورد آنتونیو کونته در سری‌آ

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار برابر جنوا صدمین بازی ژوزه مورینیو در سری‌آ ایتالیا خواهد بود و پیروزی در این بازی می‌تواند مورینیو را در رکورد مهمی با آنتونیو کونته برابر کند.

به گزارش فوتبالی، اولین دوره حضور مورینیو در فوتبال ایتالیا، سال 2008 تا 2010، زمانی بود که دو فصل هدایت اینتر را برعهده گرفت. او دوران فوق‌العاده موفقی را در شهر میلان سپری کرد و دو قهرمانی لیگ، یک کودپا ایتالیا و لیگ‌قهرمانان‌اروپا در سال 2010 را بدست آورد. مورینیو فاتح تنها سه‌گانه تاریخ فوتبال ایتالیا در زمان هدایت نراتزوری است. سرمربی پرتغالی پس از 11 سال و هدایت یک تیم اسپانیایی و سه تیم لیگ‌برتری، نهایتا با قبول هدایت جالوروسی به فوتبال ایتالیا بازگشت.

مورینیو از 99 بازی ابتدایی خود در سری‌آ، 61 برد، 21 تساوی و 17 شکست کسب کرده است، که در مجموع 204 امتیاز بدست آورده است. اگر رم امروز جنوا را شکست دهد، مورینیو در صدمین تجربه خود در سری‌آ، موفق به کسب پیروزی شماره 62 خواهد شد. کسب 62 برد از 100 بازی، دقیقا آماری است که آنتونیو کونته در 100 بازی اولش در سری‌آ ثبت کرده‌است.

کونته در حال حاضر رکورد بیشترین تعداد برد سری‌آ در 100 بازی اول را به‌عنوان مربی در اختیار دارد. آقای خاص در دیدار برابر جنوا که در حال انجام است، تلاش می‌کند تا با این رکورد برابری کند.

دیدار رم و جنوا که به میزبان جالوروسی پیگیری می‌شود، تا دقیقه 35 با نتیجه صفر - صفر دنبال می‌شود.


9719


منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار