menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 آمار عجیب و غریب رئال مادرید مقابل تیم‌های پایین جدول لالیگا

آمار عجیب و غریب رئال مادرید مقابل تیم‌های پایین جدول لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته اخیر لالیگا مقابل الچه به تساوی دو بر دو رسید و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نتوانست هر سه امتیاز را به دست بیاورد و بدین ترتیب باز هم مقابل یکی از تیم هایی که در نیمه پایین جدول لالیگا قرار دارد، امتیاز از دست داد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در حال حاضر با اختلاف 4 امتیاز نسبت به سویا در صدر جدول رقابت های لالیگا قرار دارد و در مسیر قهرمانی در این فصل از رقابت ها قرار گرفته است اما مادریدی ها آمار عجیب و غریبی مقابل تیم های پایین جدولی دارند و به نظر می رسد که تیم آنچلوتی در بازی های بزرگ لالیگایی به مراتب عملکرد بهتری نسبت به بازی های عادی و بازی مقابل تیم های ضعیف تر لالیگا دارد.

رئال مادرید در این فصل، 14 امتیاز مقابل تیم های نیمه دوم جدول لالیگا، یعنی 10 تیم پایین جدول از دست داده است و این در حالی است که مادریدی ها در همین فصل تنها 2 امتیاز مقابل تیم های نیمه اول جدول لالیگا، یعنی 9 تیم دوم تا دهم از دست داده اند. این قضیه به طور واضحی نشان می دهد که رئال مادرید در بازی های بزرگ عملکرد بهتری دارد و به نظر می رسد که تیم آنچلوتی تیم های ضعیف تر را دست‌کم می گیرد و از همین ناحیه ضربه می خورد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار