menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پدیده آرژانتینی فقط یک امضا تا منچسترسیتی فاصله دارد

پدیده آرژانتینی فقط یک امضا تا منچسترسیتی فاصله دارد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در آستانه جذب خولیان آلوارز مهاجم آرژانتینی ریورپلاته است و می‌خواهد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، او را خریداری کند. 

به گزارش فوتبالی، از آغاز ژانویه، آلوارز بیست و یک ساله همیشه یکی از گزینه‌های پپ گواردیولا برای فصل بعد بوده است. قرارداد او با ریورپلاته تا دسامبر 2022 اعتبار دارد و به همین خاطر بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مثل چلسی، منچسترسیتی و اینتر او را زیر نظر داشته‌اند. آلوارز تاکنون در 96 بازی برای ریورپلاته، آمار 36 گل و 25 پاس گل را به نام خود ثبت کرده و همچنین 5 بار پیراهن تیم ملی آرژانتین را برتن کرده است.

به نقل از اسکای اسپورتس، از زمان خروج سرخیو آگوئرو، پپ گواردیولا به دنبال جذب یک مهاجم نوک بود و در تابستان گذشته برای جذب هری کین از تاتنهام اقدام کرد، اما در نهایت با جواب منفی سران باشگاه شمال لندنی مواجه شد. 

با این حال جستجوهای سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ به آرژانتین ختم شد و قرار است او از شروع فصل آینده در خدمت سیتیزن‌ها باشد. پپ گواردیولا قصد دارد تا او را در تا پایان همین فصل در باشگاه آرژانتینی نگه دارد و از فصل بعدی، او به جمع شاگردانش اضافه کند. 

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار