menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 ده نکته  از بازی مس رفسنجان - سپاهان

"ده نکته" از بازی مس رفسنجان - سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- از این به بعد در فوتبالی از بازیهای مهم هفته ده نکته را تقدیم به شما مخاطبان فوتبالی می کنیم.

به گزارش فوتبالی، اولین "ده نکته" مربوط به بازی مس رفسنجانسپاهان است.

یک- تغییر اجباری در ترکیب و سیستم، سپاهان را از زیبا بازی کردن هم محروم کرد تا در کنار باختن سردرگم و پراشتباه هم بازی کند.

دو- مجموعه مس رفسنجان هر سال و پله به پله شخصیت تیمی اش را ارتقاء داده تا امروز مدعی جدی کسب سهمیه آسیا باشد اما کیفیت فوتبال مس اصلا با زمینش همخوانی ندارد.

سه- ربیعی بر خلاف هم تای خودش روی نیمکت سپاهان برای لحظه لحظه بازی برنامه داشت.

چهار- شهریار سومین گل سریع تاریخ لیگ را زد تا شاید هم خودش هم تیمش از زیر فشار در بیاورد، اما سپاهان هدیه را وا نکرده پَس فرستاد. محسن آذرباد یکی از پدیده های این فصل فوتبال ماست که مس سال آینده کار سختی برای نگه داشتنش خواهد داشت.

پنج- کنت باز هم نشان داد جانشینی مناسب برای نیازمند نیست، البته از نقش سیستم دفاعی تیم، نفرات پر اشتباه در خط دفاع و رحمان احمدی هم نباید به سادگی گذشت.

شش- منشا در کنار شکستن تخت، خوب پنالتی می گیرد و گل می زند تا تاکتیک تیمی مس در آخرین نقطه درست به ثمر بشیند و کلا منشا همه جا جواب داده به جز استقلال! البته اگر می گذاشتند آن پنالتی را در دربی بزند شاید وضع فرق می کرد.

هفت- سپاهان برای چندمین بار در این فصل وقتی عقب افتاد توان و زور بازگشت نداشت.

هشت- با احتساب بازی با گل گهر سپاهان ۶ بازی از ١۶ بازی لیگ را باخته است، این آمار شاید برای کسب سهمیه بد نباشد اما برای قهرمانی افتضاحه افتضاح است!

نه- حسن جعفری از باگهای بزرگ مس رفسنجان است، قحط الرجال فوتبال ماست که بازیکنی با این کیفیت این همه سال در لیگ برتر بازی می کند.

ده- حال این روزهای سپاهان محرم و هواداراهایش مثل حال اصفهان، آب و هواش و زاینده رودش اصلا خوب نیست تا ثابت شود فقط خرید های خوب و پر سر و صدا همیشه ضامن موفقیت یک تیم نیستند و تا زمانی که هارمونی لازم بین بازیکنان، کادر فنی و مدیریت برقرار نباشد اهداف دور از دسترس خواهند بود.


پیمان خنافری/ پایگاه خبری فوتبالی


6641

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار