menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ حمله هواداران اورتون با بطری به دو بازیکن حریف

عکس؛ حمله هواداران اورتون با بطری به دو بازیکن حریف

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس دینیه و متی کش بازیکنان استون ویلا در زمان خوشحالی گلشان با پرتاب بطری از جانب هواداران اورتون مواجه شدند.

به گزارش فوتبالی، دینیه که اخیرا اورتون را ترک کرده بود، با مبلغ 25 میلیون پوند راهی گودیسون پارک شد تا برای استون ویلا بازی کند. دینیه در ابتدا با استقبال خوبی از جانب هواداران تیم سابقش اورتون مواجه شد اما وقتی که تیمش پیش افتاد، همه چیز عوض شد و هواداران اورتون به سمتش بطری پرت کردند.  در آخرین دقایق وقت اضافه نیمه اول، دینیه به بوئندیا پاس گل داد تا استون ویلا از حریف پیش بیافتد بازیکن سابق نوریچ در مقابل هواداران اورتون خوشحالی کرد که باعث عصبانی آنها شد تا به سمتش بطری پرتاب کنند.

کش و دینیه هر دو روی زمین افتادند و صورتشان را با دستانشان گرفتند تا صحنه هایی رقم بخورد که در سالهای اخیر برای فوتبالدوستان عادی شده هر چند که هواداران در شبکه های اجتماعی رفتار هواداران اورتون و حمله آنها به بازیکن استون ویلا را محکوم کردند.

کمی بعد جان چمپیون گزارشگر بازی اعلام کرد که ماموران امنیتی اورتون در حال بررسی دوربین های مداربسته هستند تا افرادی که بطری به درون زمین پرداخته اند را بازداشت کنند. روی اسکوربورد ورزشگاه نیز پیامی در محکومیت این رفتارها نقش بسته بود.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار