menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ خشم و ناراحتی رونالدو از تعویض؛ روی پله‌ها نشست

عکس؛ خشم و ناراحتی رونالدو از تعویض؛ روی پله‌ها نشست!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در بازی مقابل برنتفورد با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و توانست هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد اما این دیدار حاشیه هایی داشت.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در دقیقه 71 این بازی با هری مگوایر تعویض شد. در واقع رالف رانگنیک وقتی که دید تیمش با نتیجه دو بر صفر پیش افتاده است، به این فکر افتاد که به رونالدو استراحت دهد و بدین ترتیب او را تعویض کرد. این تصمیم رالف رانگنیک به مذاق کریستیانو رونالدو خوش نیامد و او پس از تعویض ناراحت شد و حتی روی نیمکت هم نرفت و تصمیم گرفت روی پله ها بنشیند و بدین ترتیب حالت ناراحتی به خود بگیرد.

البته رونالدو پس از تعویض واکنش تندی نسبت به رانگنیک نشان نداد و صرفا رفتاری که داشت و چهره ای که به خود گرفت، مشخص می کرد که او از این تصمیم ناراحت شده است. رونالدو اشتیاق زیادی داشت تا در این بازی گلزنی کند و به همین دلیل پس از تعویض ناراحت شد. کریستیانو رونالدو به تازگی جایزه ویژه فیفا را برده است و با توجه به اینکه فکر می کرد آمادگی بالایی دارد، به همین دلیل می خواست که حتما در این بازی گل بزند.

1470



منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار