menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 نامزد رونالدو  کریستیانو یک مرد بسیار عادی است

نامزد رونالدو: کریستیانو یک مرد بسیار عادی است

پایگاه خبری فوتبالی - مستند زندگی جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو به زودی در شبکه اینترنتی نتفلیکس عرضه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، جورجینا به مناسبت رونمایی قریب الوقوع از مستندش مصاحبه ای با شبکه نتفلیکس داشت و گفت:"از من خواستند تا در برنامه سن رمو حاضر شوم که رکورد مخاطب را شکست. پربیننده ترین لحظه مراسم لحظه حضور من بود. در مسابقه تلویزیونی خواننده نقابدار حاضر شدم و باز هم رکورد مخاطب شکست. سالها بود که گروه رسانه ای "اترسمدیا" چنین بیننده ای نداشت. در حال حاضر عکس های فوق العاده ای می گیرم، با بهترین برندها کار می کنم و همه چیز برایم موفقیت آمیز است. انتقادهایی از من می شود اما اگر قرار باشد که نگران باشم که دیگران در موردم چه فکری میک نند، هرگز نمی توانم کاری انجام بدهم."

مدل اسپانیایی -آرژانتینی در مورد رابطه اش با کریستیانو رونالدو هم صحبت کرد و گفت:" او یک مرد بسیار عادی است. هر لحظه که در کنارش هستم احساس می کنم که خیلی خاص هستم چرا که من زن زندگی او و مادر بچه هایش هستم و او پدر بچه های من است. همچنان بیشتر شیفته او می شوم. هر لحظه که در کنار هم هستیم بیشتر او را درک می کنم."

بسیاری از هواداران رونالدو می خواهند ببینند که ستاره پرتغالی چه نقشی در مستند نامزدش خواهد داشت.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار