menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 طرح خاص ذوب‌آهن برای بازی با پرسپولیس عکس

طرح خاص ذوب‌آهن برای بازی با پرسپولیس(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از باشگاه سپاهان، باشگاه ذوب آهن اصفهان هم سعی کرد در طرح ویژه پیش بازی با پرسپولیس ستاره روی لوگوی قرمزها را حذف کند!

به گزارش فوتبالی، دیدارهای پرسپولیس و سپاهان طی سالهای گذشته، همیشه جنجالی بوده و کار به جایی رسید که کمیته انضباطی بازی رفت و برگشت این دو تیم در رقابتهای این فصل را به زمین بی‌طرف منتقل کرد منتهی این موضوع هم مانع ایجاد جنجال نشد و رسانه باشگاه سپاهان در طرحی که برای این بازی منتشر کرده بود، جدا از انتخاب تصویر سه بازیکن سابقا پرسپولیسی تیمش(احمدزاده، رفیعی و مغانلو) ستاره روی لوگوی پرسپولیس را حذف کردند تا هواداران پرسپولیس شدیدا نسبت به این موضوع حساس شوند. 

عجیب اینکه محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان چند روز قبل و در برنامه ورزش و مردم، در مورد اینکه چرا ستاره از لوگوی باشگاه پرسپولیس برداشته شده بود، گفت:" در کشور ما برای ستاره هنوز آیین نامه‌ای تعریف نشده، در دنیا تعریف شده که چه کسی می تواند به چه مناسبتی ستاره داشته باشد. من هرچه پرسیدم آیا خلاف آیین نامه عمل کردیم؟ گفتند اصلا آیین نامه ای نیست."

حالا دیگر تیم اصفهان یعنی ذوب آهن در آستانه بازی با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایده‌ای را به کار گرفته که می‌تواند حساسیت‌زا باشد.

شاید در ظاهر طرح باشگاه ذوب آهن مشکلی نداشته باشد اما با کمی دقت به طرح می‌توان متوجه شد که خبری از ستاره لوگوی پرسپولیس در این طرح نیست و حالا باید دید پرسپولیسی‌ها به این موضوع واکنشی نشان خواهند داد یا نه.


9697

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار