menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 کریستیانو رونالدو زمان تقریبی خداحافظی‌اش از فوتبال را اعلام کرد

کریستیانو رونالدو زمان تقریبی خداحافظی‌اش از فوتبال را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد اعلام کرد که حداقل تا 42 سالگی به فوتبالش ادامه خواهد داد. 

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره 36 ساله در تابستان گذشته از یوونتوس جدا شد و با رقم 20 میلیون پوند به منچستریونایتد بازگشت. قرارداد او تا سال 2023 اعتبار دارد، مشخص نبود که آیا این آخرین قرارداد حرفه‌ای رونالدو در فوتبال خواهد بود یا خیر. ستاره سابق رئال مادرید در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی را با شیاطین سرخ تجربه می‌کند. آن‌ها شروع خوبی داشتند، اما رفته رفته وارد یک بحران بد شدند که در نهایت به اخراج اوله گونر سولشر و روی کار آمدن رانگنیک منجر شد. با این اوضاع من یونایتد، بسیاری از رسانه‎های زرد خبر از جدایی دوباره او از الدترافورد و بازنشستگی‌اش خبر می‌دادند، اما رونالدو می‌خواهد تا زمانی که بدنش اجازه دهد، فوتبال بازی کند.

به نقل از سایت گل، رونالدو به ESPN گفت: "خوشحالم از آن دسته بازیکنانی می‌باشم که نشان داده‌ام طول عمر، یک فاکتور بسیار مهم برای ادامه دادن فوتبالم در بالاترین سطح است. از نظر ژنتیکی احساس می‌کنم 30 ساله‌ام. به خوبی از بدن و ذهنم مراقبت کرده‌ام. اخیرا خواندم که بدن بعد از 33 سالگی، می‌تواند جواب‌گوی نیازهای شما باشد، اما جنگ اصلی در مغز اتفاق می‌افتاد."

"تجربه کردن مسائل گوناگون با تمرکز بر هدف اصلی که همان ماندن در بالاترین سطح است، کار بسیاری سختی می‌باشد و من در چند سال اخیر این کار را انجام داده‌ام و بیشتر روی ذهنم تمرکز کرده‌ام. می‌دانم که بدنم مرا تحمل خواهد کرد، زیرا برایش احترام خاصی قائلم. می‌خواهم بفهمم که می‌توانم تا 40، 41 و یا 42 سالگی می‌توانم بازی کنم یا نه، اما مهم‌ترین هدفم، لذت بردن از لحظات حال حاضر زندگی‌ام است."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار