menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ادامه فاجعه بارسلونا در ال کلاسیکوها؛ آبی و اناری‌ها 5 تایی شدند

ادامه فاجعه بارسلونا در ال کلاسیکوها؛ آبی و اناری‌ها 5 تایی شدند!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا که در کشور عربستان برگزار می شود، با نتیجه سه بر دو مقابل رئال مادرید شکست خورد و بدین ترتیب از رسیدن به فینال بازماند و یک ال کلاسیکوی دیگر را هم باخت.

به گزارش فوتبالی، این برای پنجمین بار پیاپی است که بارسلونا در ال کلاسیکو ها شکست می خورد و رئال مادرید به عنوان فاتح میدان از این دیدار حساس و سنتی خارج می شود. کاملا مشخص است که بارسلونا دچار ضعف فنی و روحی در دیدار با رئال مادرید شده است و اعتماد به نفس خود را از دست داده است. بارسلونا 6 ال کلاسیکوی پیاپی است که نتوانسته رئال مادرید را شکست دهد و در 5 تای آن ها به طور پیاپی بازنده بوده است.

هواداران بارسلونا امیدوار بودند که با آمدن ژاوی هرناندز و در دست گرفتن هدایت بارسلونا، نوار 4 باخت پیاپی بارسا در ال کلاسیکو ها پاره شود اما نه تنها این نوار پاره نشد بلکه ادامه هم پیدا کرد و اکنون آبی و اناری ها 5 ال کلاسیکوی پیاپی است که شکست می خورند.

این روند شکست بارسلونا از ال کلاسیکوی برگشت لالیگای فصل 2019/20 شروع شده است. بارسا در آن بازی با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و پس از آن در ال کلاسیکو های بعدی با نتیجه سه بر یک، دو بر یک، دوباره دو بر یک و اکنون سه بر دو شکست خورده است.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار