menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ترکیب رئال مادرید و بارسلونا؛ غیبت آلابا و اولین بازی مهاجم جدید بارسا

ترکیب رئال مادرید و بارسلونا؛ غیبت آلابا و اولین بازی مهاجم جدید بارسا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض عربستان به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای رقم می خورد و در نهایت کدام تیم فاتح دومین ال کلاسیکوی فصل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بالاخره انتظار ها به پایان رسید و ترکیب رسمی دو تیم رئال مادرید و بارسلونا برای این بازی مشخص شد. در ترکیب رئال مادرید یک غیبت شوکه کننده وجود دارد و آن هم مربوط به داوید آلابا است به طوری که گفته می شود این بازیکن به دلیل مشکلات عضلانی در ترکیب رئال مادرید قرار نگرفته است و آنچلوتی به او میدان نداده چرا که این بازیکن از لحاظ بدنی آمادگی کافی را نداشته است.

در آن سوی میدان یعنی در تیم ژاوی، فران تورس اکنون اولین بازی خود را برای بارسلونا انجام خواهد داد. این مهاجم در همین ژانویه از منچسترسیتی به بارسلونا آمده است و روز گذشته قراردادش به طور رسمی در بارسا ثبت شد و اکنون می تواند اولین بازی خود را برای بارسلونا انجام دهد و باید دید که در خط حمله بارسا مقابل رئال مادرید چه عملکردی خواهد داشت.

ترکیب بارسلونا

تراشتگن؛ آلوز، پیکه، آرائوخو، آلبا؛ بوسکتس، فرنکی دی یونگ، گاوی؛ فران تورس، لوک دی یونگ، دمبله

ترکیب رئال مادرید

کورتوا؛ کارواخال، میلیتائو، ناچو، مندی؛ کاسمیرو، کروس، مودریچ؛ آسنسیو، وینیسیوس، بنزما 



1470 

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار