menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 افتخار کردن آقای خاص به رد کردن پیشنهاد روسونری

افتخار کردن آقای خاص به رد کردن پیشنهاد روسونری

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم فاش کرد 3 سال قبل، پیشنهاد میلان را برای هدایت این باشگاه رد کرده و خیلی به این موضوع افتخار می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، در آوریل سال گذشته آقای خاص با عقد قراردادی 3 ساله هدایت رم را قبول کرد تا پس از 10 سال، بار دیگر به فوتبال ایتالیا بازگردد. دوره اول مورینیو در ایتالیا با اینتر بسیار خاص و خاطره انگیز بود و این سرمربی پرتغالی موفق شد همراه با نراتزوری به 3 گانه برسد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، شب گذشته میلان و رم در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان روسونری با حساب سه بر یک از سد جالوروسی گذشت. مورینیو پس از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "3 سال پیش میلان به من پیشنهاد داد. 3 روز راجع به آن فکر کردم، اما در نهایت درخواستشان را قبول نکردم و باید بگویم از تصمیمی که گرفتم خیلی خوشحالم. من یک سرمربی حرفه‌ای هستم، اما همچنان احساسات در من جریان دارند. من به رم تعصب دارم و همه چیزم را برای این باشگاه خواهم داد."

در جریان دیدار شب گذشته هواداران میلان چند بار مورینیو را هو کردند و سرمربی سابق رئال مادرید راجع به این موضوع نیز گفت: "ببینید چه اتفاقاتی امروز افتاد. حالا بیشتر از قبل از تصمیمی که گرفتم، خوشحالم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار