menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 توقف یوونتوس مقابل حریف بارسلونا در لیگ اروپا

توقف یوونتوس مقابل حریف بارسلونا در لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیستم از رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس و ناپولی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و هیچکدام از دو تیم نتوانستند به پیروزی برسند و سه امتیاز را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، ناپولی حریف بارسلونا در اولین مرحله از دور حذفی رقابت های لیگ اروپا است و باید دید که آبی و اناری ها چه عملکردی مقابل این تیم خواهند داشت و اوضاع برای بارسا به چه شکل پیش خواهد رفت.

اما در این بازی که در سری آ بود، یوونتوس باز هم نتوانست به پیروزی برسد و سه امتیاز را به دست بیاورد و بدین ترتیب همچنان در جایگاه پنجم است و باید به تلاش خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد. از طرفی ناپولی با این تساوی در جایگاه سوم است و پس از اینتر و میلان در جدول سری آ جای گرفته است.

گل ناپولی را در این بازی مرتنز به ثمر رساند و این گل، گل اول بازی بود و پس از آن بود که یوونتوس به خودش آمد و توانست گلزنی کند. گل بیانکونری ها را فدریکو کیه زا به ثمر رساند و این گل در دقیقه 54 به ثمر رسید.

خلاصه بازی یوونتوس - ناپولی

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار