menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پیام ویژه مسی با انتشار عکسی از دستاورد هایش در سال 2021

پیام ویژه مسی با انتشار عکسی از دستاورد هایش در سال 2021

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2021 میلادی به پایان رسید و سال 2022 آغاز شد و باید دید که در این سال حوادث و اتفاقات فوتبالی به چه شکل رقم خواهند خورد.

به گزارش فوتبالی، سال 2021 برای مسی پستی و بلندی های زیادی داشت. او در بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا از لحاظ تیمی نتیجه خوبی نگرفت اما در رقابت های کوپا دل ری توانست قهرمان شود و پس از آن هم در رقابت های کوپا آمه ریکا به مقام قهرمانی رسید و اولین جام ملی دوران حرفه ای خود را به دست آورد.

مسی در اواخر سال 2021 هم توپ طلا را به دست آورد. او چند جایزه فردی دیگر هم در این سال داشت. لئو مسی با انتشار تصویری از تمام دستاورد هایش در سال 2021 در یک قاب نوشت:" نمی‌توانم از همه چیزهایی که در سال 2021 با آن‌ها زندگی می‌کردم تشکر نکنم. حتی بیشتر از آن زمانی که بسیاری از مردم به دلیل ویروس بی‌پایان روزهای بسیار بدی را سپری می‌کردند. امیدوارم سال 2022 سلامتی زیادی به همراه داشته باشد که برای همه شما در سال جدید آرزو می کنم. آغوش گرم برای همه"

باید دید عملکرد لیونل مسی در سال 2022 به چه شکل خواهد بود و اوضاع برای او چگونه پیش می رود. مسی در لیگ فرانسه به طور کلی عملکرد خوبی نداشته است.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار