menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 اولین هدف بمب زمستانی بارسلونا؛ ال کلاسیکو

اولین هدف بمب زمستانی بارسلونا؛ ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به تازگی و در این پنجره نقل و انتقالات زمستانی، خرید فران تورس را قطعی کرده است و بدین ترتیب این بازیکن در بارسلونا حاضر خواهد شد و باید دید که ژاوی هرناندز به چه شکل از او بازی خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، ژاوی در این زمستان به دنبال جذب یک مهاجم بود و اکنون مهاجم مد نظر خود را جذب کرده است چرا که او از خط حمله بارسا راضی نبود و به لاپورتا فشار آورد تا حتما فران تورس را به خدمت بگیرد و لاپورتا هم این کار را انجام داد.

هواداران بارسلونا منتظرند تا ببینند عملکرد فران تورس زیر نظر ژاوی هرناندز به چه شکل خواهد بود و اوضاع برای این مهاجم جوان در بارسا به چه شکل پیش می رود. به گفته موندو دپورتیوو اولین هدف این بمب زمستانی بارسلونا بازی در ال کلاسیکو و حضور مقابل رئال مادرید است.

رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ 22 دی ماه در دیدار سوپرکاپ اسپانیا در عربستان به مصاف هم می روند و باید دید که در آن بازی چه نتیجه ای رقم خواهد خورد. در حال حاضر به گفته نشریه کاتالان، اولین هدف فران تورس در بارسلونا رسیدن به ال کلاسیکو و درخشش مقابل رئال مادرید است و باید دید که به این هدف خواهد رسید یا خیر.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار