menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 عالمی  ژستد گل‌های بیشتری برای استقلال خواهد زد

عالمی: ژستد گل‌های بیشتری برای استقلال خواهد زد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: یکی از اتفاقاتی که در بازی با پدیده افتاد و به طور حتم تاثیر خوبی در آینده خواهد داشت گلزنی رودی ژستد بود، او پایش به گلزنی باز شد و در هفته‌های آینده گل‌های بیشتری خواهد زد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، ایمان عالمی با اشاره به پیروزی استقلال مقابل پدیده در هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: استقلال با توجه به اتفاقاتی که در بازی با نود ارومیه افتاد به پیروزی پرگل و قاطع مقابل پدیده نیاز داشت، آبی‌ها باید طوری بازی می‌کردند که با اختلاف چند گل به برتری رسیده و رضایت هواداران را جلب کنند.

وی با اشاره به گلزنی ژستد افزود: یکی از اتفاقاتی که در بازی با پدیده افتاد و به طور حتم اثرات خوبی درآینده خواهد داشت گلزنی رودی ژستد بود، او پایش به گلزنی باز شد و به در هفته‌های گل‌های بیشتری خواهد زد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا عملکرد فنی استقلال قابل قبول است، خاطرنشان کرد: یکی از ایراداتی که می‌توان از استقلال گرفت این است که خوب بازی نمی‌کند اما در مقطع فعلی آن چیزی که اهمیت دارد پیروزی است.

عالمی با اشاره به ادامه دار بودن روند پیروزی های استقلال در این فصل، تصریح کرد: استقلال در حال حاضر صدرنشین است و امیدوارم این روند ادامه داشته و در نهایت منجر به شکسته شدن طلسم ناکامی‌های استقلال در سال‌های گذشته شود.

وی با اشاره به اینکه استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به دو بازیکن دارد، تاکید کرد: استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی به دو بازیکن دیگر نیاز دارد هر چند خوشبختانه با قرار گرفتن این تیم در صدر جدول برخی از ضعف‌ها دیده نمی‌شود.

بازیکن اسبق استقلال با تمجید از عملکرد خط دفاعی و دروازه بان این تیم در بازی های اخیر، گفت: نقطه قوت استقلال خط دفاعی این تیم است ضمن اینکه سید حسین حسینی درون دروازه عملکرد عالی از خود بر جای گذشته است.

تیم فوتبال استقلال تهران در  چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان است. این دیدار   ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد

تیم استقلال در جدول رقابت‌های لیگ برتر با ۲۵ امتیاز در صدر قرار دارد و  تیم فوتبال فولاد با ۱۷ امتیاز در  جایگاه هفتم قرار گرفته است.

تیم فولاد خوزستان در دیدار هفته یازدهم خود در لیگ بیست و یکم برابر تیم صنعت نفت به تساوی بدون گل رسید و تیم استقلال در مشهد با سه گل برابر پدیده به برتری رسید.


6641

منبع: ایرنا
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار